Виховна робота
Сучасний етап розвитку суспільства потребує особливої уваги до формування духовної сфери випускника школи. Сьогодні як ніколи вимагається створення умов для прояву вільної, творчої і моральної особистості, яка володіє інтелігентністю у повному об'ємі її класичних якостей. Становлення такої особистості можливе тільки при збереженні і відродженні духовно-історичних цінностей своєї країни, пріоритетного розвитку культури, науки і освіти як необхідних джерел прогресу суспільства з гарантованим майбутнім. Формування національної інтелігенції, сприяння збагаченню і оновленню інтелектуального генофонду нації, виховання її духовної еліти - завдання, що стоїть перед навчальними закладами.
Стрижнем усієї системи виховання в Україні є національна ідея, яка відіграє роль об'єднуючого консолідуючого фактора у суспільному розвитку, спрямованого на вироблення життєвої позиції людини, становлення її як особистості, як громадянина своєї держави. Національний характер виховання полягає у формуванні молодої людини як громадянина України незалежно від її етнічної приналежності.
Виховна робота в школі спрямована на формування особистості, яка усвідомлює свою належність до українського народу, зберігає і продовжує українські культурно-історичні традиції, шанобливо ставиться до рідних святинь, української мови, історії, а також до культури народів інших національностей, які проживають в Україні, виявляє культуру міжетнічних і міжособистісних стосунків.
Виховна діяльність в навчальному закладі утверджує особистісно орієнтовані методики виховання, є наскрізною, входить до планів роботи школи.
Виховна робота передбачає розвиток та соціалізацію особистості учнів за різними напрямками:
- соціальний захист;
- патріотичне виховання та виховання національної самосвідомості і громадської гідності;
- протидія булінгу (цькуванню);
- створення безпечного освітнього середовища;
- правове виховання;
- соціально-психологічний супровід;
- морально-етичне виховання;
- художньо-естетичне виховання;
- фізичне виховання та формування здорового способу життя;
- профорієнтаційна робота;
- організація роботи учнівського самоврядування.